Середа, 22.08.2018, 00:46
Старокостянтинівська ЗОШ I-III ступенів № 6
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

     https://www.facebook.com/profile.php?id=100009234723337 -посилання на мою сторінку в Фейсбуці

Городельська Юлія Станіславівна, практичний психолог.

Закінчила Кам’янець-Подільський державний університет

Професійне кредо

Якщо проблему можна вирішити, не варто про неї турбуватися. Якщо проблема нерозв'язна, турбуватися про неї безглуздо. (Далай Лама)

Невдача - це просто можливість почати все знову, але вже більш мудро. (Генрі Форд)

 

У роботі керуюсь принципами:

  • Не зашкодь!
  • Конфіденційність – основа довіри!
  • Дитина, як чистий листок. Те, яка картина вийде, залежить від нас, дорослих. Тому кожне наше слово і кожна дія залишає штрих на цій картині, і ми маємо усвідомлювати свою відповідальність за це!

ГРАФІК РОБОТИ практичного психолога

Старокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6

Городельської Юлії Станіславівни

на ІІ семестр 2017-2018 н.р.

 

Дні тижня

Години роботи (активні)

Години роботи (пасивні)

Понеділок

 

9.00-16.00

8.00 – 9.00,  16.00-18.00

Середа

 

9.00-16.00

8.00 – 9.00,  16.00-18.00

Графік консультацій

Вчителі

Понеділок

14.00 - 15.00

Батьки

Понеділок

15.00 - 16.00

Учні

Середа

14.00 - 16.00

     

Абетка

«Жити без насильства»

Я знаю свої права і вмію ними користуватися;

Я нікому не дозволю принижувати й ображати себе;

Якщо зі мною трапиться щось недобре, я негайно розкажу людям, яким довіряю;

Я знаю напам'ять усі адреси, номери телефонів та імена людей, яким довіряю;

Я знаю, що стійка позиція, переконання, наявність достовірної інформації допоможуть  впевнено поводити себе в різних життєвих ситуаціях;

Я знаю,що мені гарантовано право на захист своїх прав. Я маю право не лише на захист з боку батьків, але й можу звернутися до будь – яких державних органів, органів місцевого самоврядування, навіть до суду для захисту свої прав.

 

Корисна інформація:

Цілодобовий телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім'ї 451-5-451

Міжнародний жіночий правозахисний центр «ЛаСтрада Україна». Національна гаряча лінія з питань запобігання насильству – 8 8005003350

Національна дитяча “Гаряча лінія” - 116111

Ти можеш звернутися безпосередньо до директора школи, класного керівника або практичного психолога!

   

 

 

1. Пам’ятайте, що насильство над вами, здійснене вашими   батьками, не є нормою життя. Насилля — неприпустима річ у стосунках людей.

2. У сім’ї ви маєте право на те, щоб до вас ставилися з повагою, не ображали.

3. Пам’ятайте необхідні правила безпеки: зокрема, не варто тут же кидатися на допомогу, коли тато б’є маму, особливо коли він — з небезпечними предметами в руках; ваше завдання — якомога швидше сховатися, залишити домівку взагалі — на допомогу покличте дорослих, які краще знають, як діяти за таких обставин.

4. Ви маєте право на захист, якщо навіть найрідніші люди принижують вашу гідність.

5. Поділіться  своїми  проблемами  з  учителем,  класним  керівником,  соціальним педагогом; зверніться до міліції.

6. Не вірте у погрози з боку кривдників.

7. Ви маєте право висловлювати і відстоювати свою думку. Чітко і однозначно висловлюйте осуд щодо насильницької поведінки взагалі.

8. Знайте, коли вас постійно контролюють, принижують, примушують до чогось, використовують в спілкуванні з вами лайливі слова — це насильство.

9. Не вважайте, що ви заслужили на таке ставлення з боку дорослих. Ніхто, в тому числі ваші батьки, рідні, не має права принижувати вас, поводитися жорстоко стосовно дитини — це карається законом.

10. Навчіться розрізняти поняття «Добро» і «Зло». Все, що принижує людську гідність — є зло, все, що звеличує гідність людини — Добро.

        

 

Заява –повідомлення про факти вчинення насильства над дитиною: /psuxolog/zajava-povidomlennja_pro_fakti_nasilstva.doc

Короткометражка про насильство в сім'ї “КОЛО НАСИЛЬСТВА”:

“Насилля у родині - глобальна проблема XXI століття”:

Співпраця з Інститутом гуманізації

    

    

    

Поради батькам "Вікові проблеми підлітків"

Поради батькам старшокласників.docx

Відомі люди з обмеженими можливостями.pptx

Почуття та емоції.docx

Секрети успішного спілкування.docx

Тест для педагогів для визначення стресостійкості.doc

Тренінг "Попередження насилля в сім'ї".doc

Учимось жити з дітьми.pptx

Що таке толерантність.ppt

Рекомендації для дітей та педагогів.docx

Попередження насильства, жорстокості в сім'ї та в дитячому колективі.doc

Буллінг в школі: що робити?

 

Часто діти шкільного віку різко втрачають інтерес до навчання, замикаються в собі, стають злими і роздратованими. Батьки не можуть зрозуміти, куди поділася життєрадісна дитина, повна енергії і веселого сміху? Де шукати причину зміненої поведінки? Психологи відповідають: буллінг. Що це?

Буллінг походить від англійського слова «bully», що означає «насильник», «хуліган», «забіяка», «залякування». Цей термін характеризує вид психологічного терору, цькування однієї людини іншою, побиття, застосування менш радикальних методів порушення психо-емоційної стійкості (пліток, приколів, насмішок, бойкоту, рекету, дражнилок, образливих жартів, обзивань). Останні отримали назву мобінг.

Ознаки:

  • нерівні сили жертви і агресора;
  • періодичність насильства, випадків приниження;
  • гостра болюча сприйнятливість ситуації жертвою.

Сьогодні діти особливо жорстокі. Причин агресивного переслідування безліч: виховання або його відсутність, спадковість, прагнення проявити своє «Я» і характеру, перегляд жорстоких кінофільмів, передач, мультфільмів.

За статистикою, 44 % школярів у віці від 7 до 15 років стають буллінг-агресивними. Приблизно половина робить це свідомо і багаторазово.

За що труять?

Зазвичай тиск на учня здійснюють через зовнішність, неохайність, неповноцінності сім’ї, відсутність загальних інтересів, приналежності до бідної чи багатої сім’ї, дивностей в поведінці, небалакучості, прагнення до навчання, немодному хоббі, спілкування з конкретною дитиною.

Часто причиною “наїздів” може стати просто незрозуміла антипатія. Згадайте, як ми можемо незлюбить абсолютно незнайому людину, кинувши на неї один швидкоплинний погляд.

Хто починає цькування?

У більшості випадків цькування починає більш кмітлива, самостійна і хитра дитина. Таким чином, вона прагне завоювати симпатію однолітків, старшокласників, дорослих. Від цього дитина може отримувати матеріальну або духовну користь, задоволення. Іноді це спосіб розважитися без певної мети.

Як реагують інші?

Інша дітвора зазвичай ігнорує те, що відбувається. Лікарі-психологи пояснюють це небажанням брати участь або виступати захисником того, над ким насміхаються для збереження свого становища (статусу в колективі), душевної рівноваги.

Байдужість дитини до однолітка, який піддається буллінгу — перша ознака його неповноцінного розвитку. У майбутньому це може призвести до психічних розладів.

Батьки зобов’язані звертати увагу на таку лінію поведінки, намагаючись викликати у дитини почуття справедливості, вміння аналізувати, активні дії (надати допомогу тому, хто потрапив у біду).

Як дізнатися?

Про нападки каже:

  • порвана куртка, футболка, штани, садно, забій, синець, рана на тілі;
  • категорична відмова йти на уроки, швидке зникнення кишенькових грошей;
  • постійна втрата дорогих речей, одягу, взуття, іграшок, техніки (планшета, телефону, навушників, плеєра, флешки);
  • зниження апетиту, депресія, нічні кошмари;
  • відчуття цілодобової тривоги на вулиці під час прогулянок;
  • небажання відвідувати гостей, грати з братами, сестрами, однокласниками.

Що робити?

Спочатку поговоріть з дитиною, постарайтеся з’ясувати причину відсторонення, небажання вчитися. Якщо ви не стали посвяченим у таємницю, поговоріть з найближчим другом (подругою), зводіть дитину до дитячого психолога. З незнайомою людиною, тим більше фахівцем,  вона піде на контакт (виникає здорове бажання виговоритися).

Відвідайте школу: поговоріть з класним керівником, адміністрацією.

Попросіть повідомляти про такі випадки, припиняти спроби, проводити виховні бесіди з буллерами, класом. Іноді корисно повідомити батькам буллерів про цькування.

Діти, які зазнали буллінгу, страждають від нервових патологій, захворювань серцево-судинної системи, мають схильність до суїциду, низьку успішність, відсутність повноцінного розвитку, спілкування з друзями.

Навчіть дитину постояти за себе, зберігаючи гідність. Поясніть малюкові недоречність дражнилки-образи (наприклад, руде волосся або окуляри — вияв індивідуальності, гордість того, хто їх має).

Якщо причина в поведінці, неохайності, звичкою гризти нігті і тому подібне — допоможіть позбавитися від недоліку, розкажіть про правила етикету і як важливо їм слідувати.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Сайт Старокостянтинівського міського методичного кабінету
  • Центр оцінювання якості освіти
  • Предметні олімпіади в Хмельницькій області
  • Управління освіти Старокостянтинівської міської ради
  • Управління освіти Хмельницької міської ради
  • Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz